یک جامعه ی گل و بلبلی داریم اصلا...خاری باشد در چشم دشمنانمان....

یعنی ملت شریفمون ایران، ایضاً پسران شریف ترمون اونقدر دلشون دم دسته که با دیدن یه عکس پروفایلِ که نصفش عینکه و نصف دیگه ش نور زده و هیچ چیز از جزییات چهره مشخص نیست، میخوان ملت رو بپچونن تو اون دل بی صاحابشون...

بعد جالبه میاد میگه از عکستون خوشم اومد گفتم بیشتر آشنا شیم (حالا عکس من رو در همون حد پروفایل کوچولوی گردالی بالای پیج اینستا با توصیفات چار خط بالا در نظر بگیرین)

من ارشد فلانم، انقده سال سنمه، خونمون همون ورای شماست و ازین توصیفات...

میگم خب موفق باشین( در اصل باید میگفتم: به شخم پسر عمو کوچیکه که آمار وجنات سکناتتون رو میزنی تو سر من)

شر و ور میگه و میگه هی تعریف میکنه و...

در نهایت وقتی با مقاومت من برای آشنایی مواجه میشه میگه همه دخترا اولش همینو میگن  بعدش میان  تو تختخواب و... تهش هم اضافه میکنه البته بلانسبت شما...


و اینجا بود که من منفجر شدم... رگباری شروع کردم به نوشتن که اولا مراقب حرف زدنتون باشین ثانیا یه دختر اگه بخواد بیاد تو تختخواب، به محض پیشنهاد، پا میشه میاد، شما حق ندارین اینو به کل جمعیت تعمیم بدین مخصوصا به کسی که با احترام پیشنهادتونو رد میکنه و خلاصه شستمش حسابی...

در نهایت بحث به جایی کشید که گفت باشه بابا چرا میزنی...


اینا اگه تو دنیای واقعی آدم حسابی بودن هیچوقت پیج ملت رو شخم نمیزدن که عاشق پروفایلشون شن بعدشم بیان تو روز روشن عر زیادی بزنن توهین کنن...

یعنیا حالم داره بهم میخوره از سو گرفتن تفکر آدمای جامعه... داریم تو لجن بالا پایین میریم و فکر میکنیم خیلی هم خوش میگذره...

خاک تو سر تفکر زا های این مدلی اصلا...


+++جداً اونایی که عکس از هیکلای رنگول منگول شون میذارن رو پیج، دایرکتشون چرا نمیپوکه!!! 

من که دایرکتم تا خرتناق پر شده سر یه عکس پرسنلیِ پروفایل تازه اونم نصفش یه عینک ته قابلمه ایه به پهنای صورت...


شیطونه میگه لوگ اوت کنم پاشم بیام همینجا برا شماها برم بالا منبر


+++خیلی اعصابم خورده، نه؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
آدم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 11:56 http://autumn-girl.blogsky.com

وای دقیقا....بعد مثلا برای من پیش اومده میان تو دایرکت حرف میزنن انگار سالها دوستیم!!!!میاد میگه خب چرا نمیذاری حرف بزنم باهات؟؟؟؟؟؟؟؟
فک کن!دقیقا با همین لحن.....

اعصابم خورده یهو یه چیزی مینویسم....
ولشون کن بابا خودت چطوری؟

من جدیدنا یه کاری یاد گرفتم هرچی تو دلم تلنبار میشه رو میگم بهشون بعد درجا بلوک ریپورت میکنم... یعنی آی حال میده ها...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.